Leaders in Learning: Publications of Faculty & Staff


French 2003-2004


GOLDSCHLÄGER, A.

Goldschläger, A. 2003. Main dans la main: antisémitisme, antisionisme et révisionnisme. L'Antisémitisme après la Shoah 46 (53): 9-28.

Goldschläger, A. 2003. Prolégomènes pour une théorie de la conspiration. L'Antisémitisme éclairé: inclusion et exclusion depuis l'époque des Lumières jusqu'à l'affaire Dreyfus 34: 211-220.


PAUL, I.

Paul, I. 2004. NP Versus DP Reflexives: Evidence from Malagasy. Oceanic Linguistics 43 (1): 32-48.

Paul, I. 2004. Two types of non-noun-incorporation. Proceedings of AFLA XI. ZAS Papers in Linguistics. 34.218-228 pp.


PURDY, A.

Purdy, A. 2003. Memory Maps: Mnemotopic Motifs in Creates, Poulin, and Robin. Essays on Canadian Writing 80: 261-281.

Purdy, A. 2003. La Québécoite de Régine Robin. Le Dictionnaire Des Oeuvres Littéraires Du Québec VIII: 774-776.

Purdy, A. 2003. Review of La subversion silencieuse: Censure, autocensure et lutte pour la liberté d'expression byJanice Best (Montréal: Éditions Balzac. 2001). University of Toronto Quarterly 73 (1): 582-584. Review.

Purdy, A. 2003. Review of War, Memory, and the Politics of Humor: The Canard Enchaîné and Word War 1 by Allen Douglas. (Berkeley: University of California Press. 2002). Literary Research/Recherche Littéraire 20 (39-40): 37-373. Available at http://collection.nlc-bnc.ca/100/201/300/literary_research-ef/no39-40/books/books11.html.


TENNANT, J.

Gardner, R.C., A.-M. Masgoret, J. Tennant, and L. Mihic. 2004. Integrative Motivation: Changes During a Year-Long Intermediate-Level Language Course. Language Learning 54 (1): 1-34.

Tennant, J. 2004. The Computerized Mini-AMTB. CALICO Journal 21 (2): 245-263.


THOMSON, C.

Thomson, C. 2004. Andre Belleau: penseur hétérochronotopique. Bakhtinski Sbornik IV. V.L. Makhlin. Moscow : Iazyki slavianskoi kul'tury. 562-568.